2013. május 28., kedd

Mi van HA...

a konferencián is elhangzott a kérdés, Potter néni említette, hogy mi van egy otthonoktató családban, ha az anya (aki soha nem lehet beteg) megbetegszik?

Nálunk most Apa volt kórházban, anya pedig mellette. Mama a gyerekekkel és más is besegített. Volt barát aki a nyomorúságban testvérré lett. Hálásak vagyunk a segítségért.

Tehát volt egy hét vakáció a kisebbeknek. A nagy pedig tanulgatott itt-ott kedve s jó belátása szerint, következik, hogy számba vegyem mit, hogyan sikerült átvennie. Mivel nem épp derült égből villámcsapásként jött ez a kórházazás, beszámítottuk, hogy egy hét erre rámegy. Reméljük sikerül felkészülni mindenből a vizsgára is.

Egyelőre próbálom kipihenni magam valamennyire. Szalad a ház, épp csak egyik napról a másikra éltünk, mert én sem voltam egészen jól. De már elkészült az első adag eperhab, melyen érzik, hogy félig még kábán készítettem. Fél kiló összeturmixolt eperhez 2 tojásfehérjét tettem 1 helyett, így nem olyan erős az eper íze, de több lett a hab, többet tudtam lefagyasztani, eperfagyinak. Cukrot ízlés szerint szoktam tenni, igyekszem minél kevesebbet tenni. Sokat hagyom menni a mixert, míg a hab kezd keményedni és jól megnő. Próbáljátok ki, nagyon finom, fagyasztva hűsítő. A maradék tojássárgájából pedig kakaós csiga készült. Mind elfogyott, mert ezt a néhány sort 3 napig írtam.

Azóta a gyerekek fele taknyolódik. Ligia Pop könyvéből készítettem nekik megfázás elleni italt, ami a gyömbéres limonádé bővitett változata, szegfűszeget, ánizst, mentát, fahéjat kell még összeturmixolni a 2 citrom levével és kb 2 cm gyömbér gyökérrel. Nagyon finom ital, a gyerekek mind szeretik. Nálunk a 2 liter nagyon hamar elfogy. Taknyos kisfiam egész nap iszogatta, nem hiába. Állítólag természetes antibiotikumot tartalmaz ez az ital, ezen kívül nyers, vitamin és enzimdús. Ajánlom ezt is kipróbálásra.

Íme a kisfiú folyamatosan újratöltött pohara:

2 megjegyzés:

  1. Jobbulást, Betti!
    Érdekes, hogy többször is írtad betegek vagytok...amióta itthon tanulnak, még nem voltak betegek. Azt hittem, ezt az OO áldásai között tarthatom számon, de ezek szerint nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Valószínű kevesebbszer betegek így, hogy itthon vannak. De járunk a városban, találkozunk emberekkel, vásárolni megyünk, a vírusok a levegőben vannak...
      Most pl. hogy lehűlt az idő, én nem voltam itthon, fiam nem volt hajlandó nyári öltözetről tavaszira váltani, és itthon megfázott, elkapta a kicsi, a nagyobb - tanuljuk, hogy az engedetlenségnek következményei vannak, s van, hogy nem csak mi szenvedünk, hanem szeretteink is, ha nem vesszük figyelembe a természetben működő isteni törvényeket.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...